Kabinet Burgemeester en Schepenen

Het kabinet van burgemeester en schepenen ondersteunt de burgemeester en schepenen op beleidsvlak en in de dagelijkse administratieve werking. De kabinetsmedewerker volgt de inkomende en uitgaande correspondentie op, beheert de agenda van de burgemeester, houdt dossiers en het klassement bij, belegt vergaderingen en maakt verslagen.

Ook voor de viering van huwelijksjubilea (goud, diamant, briljant, platina) en de huldiging van eeuwelingen kan je op deze dienst terecht.

De kabinetsmedewerker treedt daarnaast op als sanctionerend ambtenaar en contactpersoon in het kader van de Gemeentelijke Administratieve Sancties (GAS).

 

Wil je graag een afspraak met de burgemeester?

Neem dan contact op via 051 46 07 31 of ina.allaert@houthulst.be.

 

 

 

 

 

 

 

Contactpersoon: 
Ina Allaert
+ 32 51 460 733

Contactgegevens

Markt 1
8650 Houthulst
+ 32 51 460 733
Openingsuren: 
maandag
Gesloten
dinsdag
Gesloten
woensdag
14:00 - 16:00
donderdag
16:00 - 17:30
vrijdag
Gesloten
zaterdag
Gesloten
zondag
Gesloten
Extra info openingsuren: 
Een afspraak maken buiten de openingsuren is mogelijk via ina.allaert@houthulst.be of 051 46 07 31.