Kabinet Burgemeester en Schepenen

Het kabinet van burgemeester en schepenen ondersteunt de burgemeester en schepenen op beleidsvlak en in de dagelijkse administratieve werking. De kabinetsmedewerker volgt de inkomende en uitgaande correspondentie op, beheert de agenda van de burgemeester, houdt dossiers en het klassement bij, belegt vergaderingen en maakt verslagen.

De dienst is eveneens verantwoordelijk voor de communicatie binnen de noodplanning. Daartoe maakt ze deel uit de van de gemeenteijke veiligheidscel en helpt ze bij de opmaak van nood- en interventieplannen.

Ook voor de viering van huwelijksjubilea (goud, diamant, briljant, platina) en de huldiging van eeuwelingen kan je op deze dienst terecht.

De kabinetsmedewerker treedt daarnaast op als sanctionerend ambtenaar en contactpersoon in het kader van de Gemeentelijke Administratieve Sancties (GAS).

 

Wil je graag een afspraak met de burgemeester?

Neem dan contact op via 051 46 07 31 of ina.allaert@houthulst.be

 

 

 

Contactpersoon: 
Ina Allaert
+ 32 51 460 733

Contactgegevens

Markt 1
8650 Houthulst
+ 32 51 460 733

Nieuws

Foto's nieuwjaarsreceptie 2019

Om het nieuwe jaar 2019 in te luiden trakteerde de gemeente haar inwoners op zondag 13 januari op een hapje en een drankje in de nieuwe...

Openingsuren: 
maandag10:00 - 12:00dinsdagGeslotenwoensdag10:00 - 12:00donderdag16:00 - 17:30vrijdag10:00 - 12:00zaterdagGeslotenzondagGesloten
Extra info openingsuren: 
Een afspraak maken buiten de openingsuren is mogelijk via ina.allaert@houthulst.be of 051 46 07 31.