Kabinet Burgemeester en Schepenen

Het kabinet van burgemeester en schepenen ondersteunt de burgemeester en schepenen op beleidsvlak en in de dagelijkse administratieve werking. De kabinetsmedewerker volgt de inkomende en uitgaande correspondentie op, beheert de agenda van de burgemeester, houdt dossiers en het klassement bij, belegt vergaderingen en maakt verslagen.

Ook voor de viering van huwelijksjubilea (goud, diamant, briljant, platina) en de huldiging van eeuwelingen kan je op deze dienst terecht.

De kabinetsmedewerker treedt daarnaast op als sanctionerend ambtenaar en contactpersoon in het kader van de Gemeentelijke Administratieve Sancties (GAS).

Tijdens de coronacrisis werkt de kabinetsmedewerker achter gesloten deuren en is ze het vlotst bereikbaar via mail: ina.allaert@houthulst.be

 

Wil je graag een afspraak met de burgemeester?

Tijdens de coronacrisis houdt de burgemeester geen spreekuur. Je kan hem steeds contacteren via 0479 500 299 of burgemeester@houthulst.be.  

 

 

 

 

 

 

 
 
Contactpersoon: 
Ina Allaert
+ 32 51 460 733

Contactgegevens

Markt 1
8650 Houthulst
+ 32 51 460 733
Extra info openingsuren: 
Een afspraak maken buiten de openingsuren is mogelijk via ina.allaert@houthulst.be of 051 46 07 31.