Secretariaat

Als burger kom je niet direct in contact met het secretariaat. Toch wordt hier achter de schermen belangrijk ondersteunend werk verricht voor het beleid.

Hier worden onder andere de beslissingen van de gemeenteraad en het college van Burgemeester en Schepenen voorbereid en afgewerkt.

Naar buiten toe is er wel de persoon van de gemeentesecretaris, die in een gemeente naast de voorbereiding van de dossiers voor de gemeenteraad en het schepencollege belast is met de leiding en de coördinatie van de gemeentelijke diensten.Hij is ook het hoofd van het personeel.

 

 

 
Contactpersoon: 
Jocelyne Schacht, gemeentesecretaris
T. +32 51 460 732 F. + 32 51 460 736
Rik Parmentier, administratief medewerker
T.+32 51 460 742 F. +32 51 460 736
Linda Hoornaert, administratief assistent
T.+32 51 460 730 F. +32 51 460 736

Contactgegevens

Markt 1
8650 Houthulst
T. +32 51 460 732 F. + 32 51 460 736
Openingsuren: 
maandag8:30 - 12:00dinsdag8:30 - 12:00woensdag8:30 - 12:0014:00 - 16:00donderdag8:30 - 12:0016:00 - 19:30vrijdag8:30 - 12:00zaterdagGeslotenzondagGesloten
Extra info openingsuren: 
Tijdens de Kerst- en Nieuwjaarsperiode is de dienst gesloten vanaf 24 december 2018 tot en met 02 januari 2019.