Secretariaat

Als burger kom je niet direct in contact met het secretariaat. Toch wordt hier achter de schermen belangrijk ondersteunend werk verricht voor het beleid.

Hier worden onder andere de beslissingen van de gemeenteraad en het college van Burgemeester en Schepenen voorbereid en afgewerkt.

Naar buiten toe is er wel de persoon van algemeen directeur, die in een gemeente naast de voorbereiding van de dossiers voor de gemeenteraad / OCMW raad / het schepencollege en vast bureau belast is met de leiding en de coördinatie van de gemeentelijke diensten.Hij is ook het hoofd van het personeel.

 

 

 
Contactpersoon: 
Algemeen Directeur, Dries Braeye
T. +32 51 460 731
Rik Parmentier, administratief medewerker
T.+32 51 460 742 F. +32 51 460 736
Linda Hoornaert, administratief assistent
T.+32 51 460 730 F. +32 51 460 736

Contactgegevens

Markt 1
8650 Houthulst
T. +32 51 460 731
Openingsuren: 
maandag
8:30 - 12:00
dinsdag
8:30 - 12:00
woensdag
8:30 - 12:00
donderdag
8:30 - 12:0016:00 - 19:30
vrijdag
8:30 - 12:00
zaterdag
Gesloten
zondag
Gesloten
Extra info openingsuren: 
De dienst is gesloten op maandag 20 juli 2020 (brugdag) en dinsdag 21 juli 2020 (nationale Feestdag). Vanaf 01 september zijn de gebruikelijke openingsuren opniuw van toepassing.